نصب نرم افزار نت آلکا در شهرداری یزد
نصب نرم افزار نت آلکا در شهرداری یزد

نرم افزار نت آلکا در شهرداری یزد

نرم افزار تعمیر و نگهداری آلکا نسخه اختصاصی شهردارها در شهرداری کلانشهر یزد نصب و راه اندازی گردید. مسئولان شهرداری کلانشهر یزد به دنبال سامانه جامع برای کل مجموعه شهرداری و مبلمان شهری بودند، بخش‌های مختلف شهرداری ساختمان و تجهیزاتی دارند که بایستی همواره مورد بهره‌برداری قرار بگیرند.

کیفیت بالای عملکرد تجهیزات، ابنیه و سایر متعلقات که مشغول خدمات رسانی در سطح شهر هستند باعث افزایش رضایت عمومی خواهند شد.

دموی نرم افزار تعمیر و نگهداری آلکا (نسخه مختص شهرداری‌ها) را به رایگان دریافت و بررسی نمایید.

پیاده سازی نظام جامع نت در شهرداری یزد

شهرداری کلانشهر یزد هم اکنون از نرم افزار cmms آلکا در مدیریت ماشین آلات و تجهیزات استفاده می‌کند و نرم افزار آلکا به عنوان، پروژه موفق هوشمندسازی فرآیندهای نت در شهرداری یزد راه‌اندازی شده‌است. اخبار منتشر شده در وب سایت رسمی شهرداری یزد حاکی از آن است که مسولین محترم آن شهر در صدد ایجاد و پیاده سازی نظام جامع نت در شهرداری و سطح شهر می‌باشد. شایان ذکر است که نرم افزار نت آلکا قابلیت اجرایی در سطح وسیع و پوشش تعداد بالای تجهیزات را دارد. این نرم افزار در پروژه‌های گسترده مانند شرکت دیجی کالا که شعبات متعددی در سطح تهران بزرگ دارند با موفقیت نصب و مورد بهره برداری قرار گرفته است. لیست مشتریان شرکت سامان به خوبی نمایان گر این موضوع است که نرم افزار آلکا قابلیت‌ انعطاف پذیری بالایی پیاده سازی ملزومات نت در سازمان‌ها دارد. 

شهرداری یزد
شهرداری یزد

با توجه به تنوع فعالیت نت در صنایع مختلف و لزوم پیاده‌سازی آخرین بروزرسانی‌های علم نت در نرم افزار cmms، بهترین نرم افزار نت بایستی منعطف و سیال باشد تا مواردی که اشاره شد را بطور کامل دربر گیرد.

شهرداری کلانشهر یزد نسخه مختص شهردارهای نرم افزار آلکا، که منطبق بر خواست و نیاز شهرداری ها ارائه شده است، استفاده می‌نماید. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *